اجرای مسابقه نقاشی میهمانی خدا در ماه رمضان 

اجرای مسابقه نقاشی میهمانی خدا در ماه رمضان 

تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
فرحناز جوکار گفت: برگزاری مسابقه نقاشی میهمانی خدا یکی از برنامه های کانون ام ابیها است که در ماه مبارک رمضان ویژه گروه سنی کودکان برگزار می شود.

«فرحناز جوکار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: برگزاری مسابقه نقاشی میهمانی خدا یکی از برنامه های کانون ام ابیها است که در ماه مبارک رمضان ویژه گروه سنی کودکان برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای بهرامی جیرفت افزود: اجرای این مسابقه به صورت مجازی است بنابراین کودکان می توانند با موضوع ماه رمضان و روزه داری نقاشی کشیده و آثار خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنند.


وی تاکید کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا کودکان با فضای معنوی، برکات و فواید این ماه آشنا شوند و برگزاری چنین مسابقه ای موجب آماده‌سازی کودکان برای روزه‌داری و توجه بیشتر به نماز و اهمیت آن می‌شود.


 جوکار بیان کرد: تداوم طرح شنبه های کتاب یکی دیگر از برنامه های این ماه مبارک است که مجازی برگزار می شود و بر همین اساس شنبه یک کتاب مفید و ارزشمند در گروه مجازی کانون معرفی می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای بهرامی جیرفت ابراز کرد: با توجه به شرایط کرونایی برنامه جزء خوانی قرآن کریم نیز روزانه به صورت مجازی برگزار می شود.


وی ادامه داد: بیان احکام توسط امام جماعت مسجد و همچنین توزیع افطاری ساده از دیگر برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان است.


جوکار اظهار کرد: برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی همواره در دستور کار برنامه های کانون قرار دارد و در ماه مبارک رمضان نیز هم زمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س) مراسم عزاداری ویژه بانوان برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای بهرامی جیرفت اضافه کرد: این مراسم به دلیل شیوع کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد و از ویژه برنامه های آن قرائت قرآن کریم، ختم صلوات و قرائت زیارت عاشورا بود.


جوکار در خاتمه عنوان کرد: ان شاءالله هم زمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) نیز جشن همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.

پایان پیام/ 586